اخذ رتبه

رتبه بندی و اخذ گرید، ثبت شرکت و برند

موسسه بین المللی پارس رتبه نخست اخذ رتبه ساجات شرکتهای پیمانکار و مشاور و شرکتهای طرح و ساخت و همچنین شرکتهای EPC و همچنین ارتقا و تمدید رتبه در ایران می باشد که با صدها نمونه کار موفق در زمینه ساجات در حوزه های تخصصی ثبت شرکت، اخذ رتبه، رتبه بندی پیمانکاران و رتبه بندی شرکت ها، تغییرات شرکت ها اعم از تغییرات هئیت مدیره، تغییرات آدرس شرکت و افزایش و کاهش سرمایه، ورود خروج سهامدار و شریک جدید همچنین در زمینه اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور و ایضا ارتقا این رتبه ها، اخذ انواع مجوزها، ثبت برند و لوگو و علامت تجاری، طرح صنعتی و ثبت اختراع بصورت تخصصی و حرفه ای در خدمت متقاضیان و هموطنان عزیز میباشد.

خدماتی که با افتخــار به شما ارائه می دهیــم

اخذ رتبه

اخذ رتبه

اخذ رتبه تخصصی ترین کاری است که ما در موسسه پارس انجام می دهیم، اخذ رتبه از آن کارهای پیچیده ای است که ما در انجام آن خبره، و به خود می بالیم که با داشتن نمونه کارهای بسیار زیادی از اخذ گرید های ۱ در حوزه های مختلف به جرات می گوییم که در ایران بهترین هستیم.

ثبت شرکت

چه نیازی به ثبت شرکت داریم؟ همانطوری که می دانید جهت انجام هرگونه فعالیت اقتصادی یا بازرگانی یا تولیدی بصورت جمعی یا شراکتی با سرمایه و سهم مشخص ثبت شرکت با قالب حقوقی مشخص لازمه کار می باشد

رتبه بندی شرکت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شرکت های موجود را به دو دسته شرکت های مشاور و شرکت های پیمانکار تقسیم بندی نموده است. رتبه های در نظر گرفته شده برای شرکت های پیمانکاری رتبه ۵ و ۴ و ۳ و ۲ و ۱ می باشند که عدد ۵ پائین ترین و ۱ بالاترین رتبه شرکتها محسوب می شوند.

تغییرات شرکت

تغییرات شرکت معمولا به فرایند هایی گفته می شود که بعد از فرآیند ثبت شرکت رخ می دهد، معمولا پس از ثبت شرکت وقایع گوناگونی رخ می دهد که باعث می شود صاحبان شرکت برای ثبت تغییرات شرکت اقدام کنند.

کارت بازرگانی

داشتن کارت بازرگانی برای واردات و

صادرات کالا ضروری است. تنها بازرگانانی می‌توانند در واردات و صادرات شرکت کنند که دارای کارت بازرگانی باشند. برای اخذ کارت بازرگانی ابتدا باید شرکت خود را ثبت نموده باشید. کارت بازرگانی بنام مدیر شرکت صادر می‌شود.

مالکیت فکــری

حقوق مالکیت فکری یا معنوی به معنای حقوق مربوط به آفرینش ها و خلاقیت های فکری در زمینه های مختلف علمی، صنعتی، فنی و ادبی و هنری است.

درخواست یک تماس رایگان

اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت های مشاور و پیمانکاری با کمک مشاوره رایگان پارس

ملاک های ارزیابی جهت اخذ رتبه یا ارتقا

  • ملاک ارزیابی برای اخذ رتبه پیمانکار، تعداد نیروی فنی و مهندسی هستند که عضو هیئت مدیره آن شرکت هستند، است ولی این در صورتی است که ملاک ارزیابی رتبه بندی شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی عضو هیئت مدیره، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، ابزارها و ادوات فنی هم می باشند که سنجیده خواهند شد.
  • برای ارتقاء رتبه شرکت پیمانکاری از ۵ به ۱ ارزش ریالی پروژه های انجام شده طی پانزده سال اخیر و نیروهای فنی و مهندسی شرکت ارزیابی می گردند، چنانچه شرکت پیمانکار امتیاز قابل قبول را کسب کند و همچنین اظهارنامه مالیاتی داشته باشد می تواند رتبه بالاتری را اخذ نماید.
  • برای ارتقاء رتبه شرکت مشاور از پایه ۳ به پایه ۱ ارزش ریالی پروژه های انجام شده طی سی سال اخیر، نیروهای فنی و مهندسی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار میگیرند.
اخذ رتبه پیمانکاری

بهترین روش کسب و کار

با ۲۰ سال تجربه در این زمینه

۱۷۰+ثبت شرکت
۲۰۰+تغییرات شرکت
۱۳۵+ کارت بازرگانی
۱۴۶+ اخذ رتبه

ثبت پارس

_
موسسه حقوقی پارس دارای رتبه نخست اخذ رتبه و رتبه بندی پیمانکاران و رتبه بندی شرکت مشاور و پیمانکار ، طی ۱۵ سال خدمت خود همواره تلاش نموده است به دور از منفعت های مالی در راستای رسالت خود همراه و یاری رسان مشتریان خود باشد، در این راستا همواره می توانید پرسش ها و ابهام های حقوقی ثبتی خود بویژه در زمینه اخذ رتبه را با ما در میان بگذارید و رایگان مشاوره بگیرید. برای تماس با ما کلیک کنید.
اخذ رتبه
شرایط اخذ گرید
۱۰۰

اخذ رتبه

۱۰۰

ثبت شرکت

۱۰۰

کارت بازرگانی

۱۰۰

رتبه بندی شرکت

۱۰۰۰+اخذ رتبه موفق
+۱۰۰۰رتبه بندی شرکت
۶۰۰+ثبت شرکت
۱۰۰۰۰+اخذ مجوزات
۳۰۰+ثبت تغییرات شرکت
۲۰۰+اخذ رتبه پیمانکار

شرایط اخذ رتبه

شرایط اخذ رتبه و گرید در حوزه‌های پیمانکاری و مشاوره ای بسیار متنوع و پیچیده هستند. این شرایط می‌توانند به نسبت نیازها و استانداردهای مختلف هر سازمان و وزارتخانه‌ای که این گریدها را می‌دهد، تغییر کنند. اما چند نکته مهم وجود دارد که معمولاً در اکثر موارد لحاظ می‌شوند:

  •  تنها شرکت‌های حقوقی می‌توانند برای اخذ گرید اقدام کنند. این به این معناست که شخص حقیقی باید ابتدا یک شرکت راه بندازد و سپس اقدام به درخواست گرید کند.
  •  تجربه کاری و مهارت‌های اعضای هیئت مدیره در زمینه فعالیت مورد نظر نیز بسیار اهمیت دارد. این امور ممکن است توسط وزارت یا سازمان مربوطه ارزیابی شوند.
  •  قدرت مالی و پشتوانه مالی شرکت نیز یکی از معیارهای ارزیابی است. این نشان‌دهنده این است که شرکت قادر است پروژه‌های مختلف را مدیریت و اجرا کند.
  • مدارک تحصیلی اعضای هیئت مدیره و تخصص آن‌ها در زمینه‌های مرتبط به فعالیت شرکت نیز ممکن است در ارزیابی‌ها لحاظ شوند.
  •  ارائه اطلاعات مالی صحیح و حسابرسی شده نیز یکی از الزامات است.
  •  شرکت باید با استانداردها و مقررات مرتبط با حوزه فعالیتش مطابقت داشته باشد.
  • درخواست‌های گرید بهتر معمولاً نیاز به مشاوره از افراد متخصص دارند تا اطمینان حاصل شود که همه معیارها درخواست‌دهنده پروژه را به درستی پوشش می‌دهند.

به علاوه، باید به اطلاعیه‌ها و مستندات رسمی وزارت یا سازمان مربوطه مراجعه کرد تا شرایط دقیق‌تری را برای درخواست گرید دریافت کنید.

سوالی هست؟ با آسودگی خاطر با ما تماس بگیرید